sâmbătă, 5 iulie 2014

Buna, din nou!

Nu am diacritice. Si este destul de deranjant acest lucru. Evident, am uitat din nou ca detin un blog. Am uitat cu ce scop l-am facut si ce as vrea sa iasa din el. Nu prea conteaza... Nu cred ca am inspiratia si rabdarea necesara sa am grija de el ca de un copilas si sa-l insotesc pe drumul spre maturitate. Asa ca scriu cateva randuri, de cateva ori pe an, cand imi amintesc de el si nu am unde sa-mi astern gandurile si ideile. 

Sa gasesc tema perfecta este destul de complicat mai nou. Ce ar putea sa fie atat de interesant incat sa-l impartasesc cu toata lumea? Sau atat de amuzant? Ce povestioara v-ar capta atentie? 
Mai conteaza? Acesta este un post despre nimic. Doar de dragul de a mai scrie ceva aici... Si poate, pentru cateva zile, dorinta de a mai tasta cateva randuri va reveni din nou. Ar fi dragut. Si poate atunci voi scrie cu un motiv mai bun. Sau va fi o alta insiruire de cuvinte despre nimic. 

Dar nu conteaza. E ok si asa. Si dupa cum am obisnuit sa inchei, kisses, hugs and candies :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu