vineri, 18 martie 2011

Welcome...


...to my world!
First of all, aş vrea să lămuresc o chestiune total neinteresantă şi probabil irelevantă:  marimo este o plantă (algă de fapt) micuţă, verde şi rotundă. Suficient de drăguţă încât să-mi obsedeze neuronul, îmi simt mintea total împăienjenită de bile pufoase. Asta a sunat pervers...
Anywaaay! După săptămâni întregi de lacrimi şi rugăminţi, am acceptat într-un finally să mă alătur vouă... Ok, poate nu chiar săptămâni... Biiine, zile! Ore? Offf... recunosc. Au fost doar 5 amărâte de minute. Ce puţină voinţă am!
În orice caz, nice to meet ya, bloggers!

Un comentariu:

  1. Welcome gurl! Mă bucur să pot să-ţi spun bun venit aici ştiind că tu, fiind atât de generoasă, vei împărtăşi cu noi o parte din lumea verde în care trăieşti :*

    RăspundețiȘtergere