luni, 28 martie 2011

Random shit...

Second post, yupiii! Ma tot gandesc de vreo 3 zile ce-as mai putea scrie, dar neuronul meu, se pare, e intr-o continua hibernare. Woa, si-am facut si-o rima!
In primul rand, I have a new haircut, yupiii! Si e exagerat de scuuurt, dar mere.
Second, am aflat o chestie tare interesanta astazi. Pe drumul spre casa, compatrioata mea de mers/venit la si de la scoala, mi-a zis ca ajungi la o concluzie atunci cand obosesti sa gandesti. Eo nu stiam. Voi stiati?
Third, am o durere de cap ingrozitoare. Asta e irelevant.
O sa incetez sa numar, pentru ca devine enervant si pentru ca nu stiu ce urmeaza. De curand, m-a marcat o replica si simt nevoia sa v-o impartasesc. Vazandu-ma cu parul in ochi, unul din colegi, mai dus cu pluta din fire, mi-a zis sa-mi dau parul la o parte. O sa dau in miopie daca nu. Si e grav. De acolo, dau in cancer. Si apoi, dau in copii. Draguta concluzie, nu?
Inca ma doare capul, si nu se prea arata dragut sa termine. Materialu' a naibii de prost! Si totusi, ar trebui s-o faca. Am program incarcat astazi, da da!
Am ramas in pana de idei, asa ca o sa inchei aici.
Scriind randurile astea fara noima, imi dau seama cat de lenesa sunt. Unde naiba-s diactricile, omule?


Departe...

That's all for today! Asta nu era ceva replica de virgula desene animate?
In orice caaaz, kisses, hugs and candies.

Un comentariu:

  1. Bravooo! Ai murdărit deja 2 scutecele, ăăă foi.
    În primul rând mi-ai făcut poftă de acadele. Cumpără-mi! O vreau pe aia albastră.
    În al doilea rând tot ce spune compatrioata ta e real, adevărat şi de necontestat. Pui cumva la îndoială cuvântul ei?
    Cât despre numeroasele boli în care "dai" din cauza bretonului... Minciuni draga mea, doar minciuni...Tu ţine-ţi bretonul cum îţi place şi ignoră-i pe ceilalţi. În fond ţie trebuie să-ţi placă şi dacă nu îţi place... Ei bine ţi-ai făcut-o cu mâna ta deci fii bărbată şi suportă!

    RăspundețiȘtergere