luni, 17 decembrie 2012

Cosplay



Cosplay vine, pentru cei interesaţi, de la “costume play”, ceea ce bănuiesc că ne dăm cu toţii seama ce semnifică. Nu am încercat niciodată, nu mi-am dat niciodată interesul suficient de mult încât să aflu detalii despre cei care se ocupă cu aşa ceva şi probabil nici nu o să fac vreodată asta. În schimb, îmi place foarte mult să mă benoclez la cosplay-urile unor anime-uri care îmi plac, să compar unele cu altele şi apoi cu personajele originale.
Unele dintre cele mai reuşite mi se par cele pentru Bleach şi pentru Kuroshitsuji. Deşi in my heart primul loc este ocupat de anime-ul One Piece (despre care aş prefera să nu încep să vorbesc dacă vreau să dorm săptămâna asta), am găsit foarte puţine poze reuşite, cu un cosplay care să respecte în totalitate caracteristicile personajului.
Sunt conştientă de cât de greu este, de cât timp este necesar pentru crearea unui costum, unui machiaj, accesoriilor şi armelor şi tot respectul pentru cei care reuşesc să ajungă la o asemănare cu originalul. DAR, cei care pe lângă detaliile costumului propriu-zis, au şi trăsături care să ducă cu gândul la acel anime, la acel personaj, la acea ipostază, aceia sunt pur şi simplu GENIALI !
Vorbeam cu un prieten la telefon şi m-am gândit să caut nişte poze, să-mi scald ochii în ceva drăguţ şi să comentez tot ce nu-mi convine, până îmi sângerează ochii de la atâtea failuri. Da’ de undeeee ? Am găsit un site genial, peste care m-am uitat doar fugitiv ce-i drept, dar care avea printre cele mai reuşite transpuneri din anime în realitate pe care le-am văzut pentru acele personaje. De la îmbrăcăminte, la machiaj, la coafură, la accesorii, la expresivitate, totul minunat !

Eu mi-am scăldat ochii, mi-am bucurat corasonul şi mă pregătesc să mă arunc în pat în următoarele 20 de minute, cu un zâmbet stupid întins pe toată faţa. Ce uşor mă poate binedispune ceva!

În încheiere vă las cu unul din preferaţii mei ^_^

 



















Oyasumi, ma bitches, kiss, hugs and candies, for ya all!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu