duminică, 16 decembrie 2012

Cum dracu?

Exact! Cum dracu sa uiti ca ai blog? Stiu ca nu am mai postat de prin secolul trecut, my fault here, dar pentru numele lu' hal de sus, cum sa uiti ca detii un blog?
Nu-mi pot aminti cand am inceput sa scriu aici, sau ce vroiam sa exprim cu asta, dar stiu ca multe s-au schimbat de atunci. Liceul a devenit facultate, orasul in care am dat bot in bot cu lumina, care numai divina nu era, s-a dus si el, prietenii s-au dus si au venit. Cei importanti au ramas, desi nu langa mine fizic, intotdeauna undeva in interiorul meu, ori in corason, langa un dor nebun, ori in minte, langa o injuratura buna, dar intotdeauna langa mine.
As fi vrut sa scriu ceva amuzant, dar nu am inceput deloc bine, la dracu!Ca un ultimul gand, inainte sa revars idei vomitoase, produse de neuronii mei in stare euforica, datorata atat cafelei in exces, cat si faptului ca azi nu am facut absolut nimic, vreau sa le multumesc atat minioanelor mele de la Bucuresti ( http://chicksdiary.weebly.com/ ) cat si dragutei mele, Aki ( http://blowing-time.blogspot.ro/), care direct sau nu, mi-au trezit dorul de a scrie. So, sankyu a lot, and here I am again! ^_^

E ora 12 noaptea. Mi-e frig si vreau sa-mi scot capul pe geam, sa-mi termin cele 4-5 fumuri de tigara ramase si sa-mi bag rapid fundul sub patura calduroasa, de sub care nu stiu de ce am iesit. Ah, ba stiu... Fumez si asta ma face sa fac cele mai stupide lucruri. La dracu si cu asta!
Am trimis foarte multe lucruri la dracu astazi. Ar trebui sa fie foarte fericit, acest mic Ghiavolut, multa lume il viziteaza la  indemnul meu lipsit de scrupule. Si cred cu tarie ca ar trebui sa incetez sa-mi trimit si prietenii acolo.
Sunt total lipsita de idei. Ce as putea scrie? Ce m-ar face sa ma simt mai bine, tiparit in fata mea, pe ecranul galagiosului meu laptop, din care urla o melodie de la Three Days Grace? Mi-e doar frig si vreau sa-mi termin tigara. Si sa dorm. Si o alta cana de cafea. Si o sa incetez aici!

Somn usor, bitches, minions si ce alte rase mai sunteti! ^_^

Kisses, hugs and candies!

2 comentarii:

  1. Eu abia realizez că e... cam unu noaptea. :))

    Şi unde-s diacriticele? xD Mi-ai cam făcut poftă şi mie de Three Days Grace, cred că ar trebui să caut vreo melodie ceva. :))

    Hagu and chuu! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Diacritice? Fara Word? N-am :))) Lipsa totala de atata veselie. http://www.youtube.com/watch?v=CaOwrk5c2t0 Good nait :>

    RăspundețiȘtergere