duminică, 16 decembrie 2012

Neata! ^_^



Nu cea mai bună în orice caz… Nicio dimineaţă în care te trezeşti pentru a face un lucru, nu e o dimineaţă minunată. Şi cum relaţia mea cu patul este una stabilă şi care implică foarte mult sentiment, mi-e foarte greu să-l părăsesc. Dar asta este…

Acum sunt trează, sorb dintr-o cafea rece şi foarte dulce, mă gandesc la cel mai potrivit loc în care aş putea fuma o ţigară (pe balcon, pe geam sau pe scările blocului). Niciunul nu merge, mi-e lene şi sunt obosită. Şi trebuie să mă pregătesc să plec. Trebuie să mă îmbrac, să mă machiez şi sa-mi dresez animalul viu din cap, până arată acceptabil. Asta o sa dureze şi e destul de tricky.

Aveam aseară, când m-am pus în pat, nişte idei foarte drăguţe pe care aş fi putut să le dezbat aici. Evident că le-am uitat… Şi problema mea existenţială din acest moment, este rolul acestui blog. De ce? Pentru ce ? Şi ce vrea să exprime ?

Until eu ma gândesc la asta, vă las cu Linkin Park - Castle of glass .



Kisses, hugs and candies ^_^

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu